Forum gry do pobrania
wszytko czego szukacie znajdziecie tu!!!!!!!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

P.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gry do pobrania Strona Gwna -> Pene wersje PC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 721
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/6
Skd: Finland

PostWysany: Czw 21:12, 10 Kwi 2014    Temat postu: P.

Zastanawiam się nad wyprostowaniem, tylko trochę się boję, czy potem jak będę chciała wrócić do kręconych, to czy będą w takiej formie jak teraz?
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie! aha...dodam ze u mnie takie badanie kosztuje ok.70zl.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem po cwiczeniach bylo ciezko ale teraz czuje sie ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Edyta Górniak już 15 razy była w ciązy, a innym gwiazdom ciąże przypisuje się regularnie raz do roku. [link widoczny dla zalogowanych] chodzi mi o ta recznie robiona bielizne, oczywiscie dla kobiet :]
Myślalam,ze to chormony,no ale może dieta.... Hej. W ostatnim kadrze spadają jego pałeczki uderzając w bęben. Ratunku!!!! I w sumie ceny tanie jak na Kraków. [link widoczny dla zalogowanych]
W sierpniu idę na operacje , chciałabym zorientować się , czy warto się bać , czy nie. kaszel i bol gardla zupelnie znikl O kurcze se myśle one mówią o mnie eeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyy Ale jestem już po 10h przy kompie w pracy i chyba widzę potrójnie. Kaczka Pozdrawiam. Pani pfofesor endokrynolog powiedziala mi, ze nigdy nie schudnę - nawet na diecie niskoweglowodanowej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja nie używam nic na bliznę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gene Kelly - I'm singing in the rain po skonczeniu Gynalginu mam przyjsc do ginekologa..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ps.
nikt nie poiwedział,że jak schudniesz do 48 kg to Twoje uda zeszczupleją.lepiej jest ćwiczyć.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bardzo się cieszę mam nadzieje, że reszta Twoich wątpliwości zostanie rozwiana. [link widoczny dla zalogowanych] o 3 w nocy brała się za pranie i sprzątanie!
Podczas zabiegu nic nie czujesz. heh a na dodatek w moskwie te ciuchy są 2 razy drosze strasznie mi sie tez te buty J.LO podobają...ceny takei sredniawe ale coooz.... juz naprawde nie wiem co robic. w Kielcach . j**nij siekiera . [link widoczny dla zalogowanych]
Czy to nie oczywiste ze troszke mniej jesc i wiecej ciwczyc i sie ruszac? [link widoczny dla zalogowanych] mi caly czas wypadaja wlosy , szczegolnie podczas kapieli lub gdy sie czesze =/ czy zostaną one wypchnięte naturalnie przez ciało, czy jest się czym martwić? a co powiecie o Wiesława jest to żeński odpowiednik Wiesław, Karolina-Karol, Marcelina Marcelin, Janina-Jan, Stanisława-Stanisław, Patrycja-Patryk, Józefina-Józef, Kamila-Kamil, Marianna-Marian ITD....ITD.......!!! Bardzo mi zalezalo na czasie a poniewaz nie mieszkam w PL wszystko zaplanowalismy droga mailowa i tak w ten sposob podczas 10 dniowej wizyty w naszym kraju mialam konsultacje, operacje i wizyte kontrolna za co jestem bardzo wdzieczna!!!! I to tyle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no i jakie sa efekty - to na serio motywuje!!!
5.Boys Like Girls - Thunder
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czyli po 2 tyg.
zreszta nie jede3n jedyny raz.

lekarze neonantolodzy okazali soę cudowni, położne na odziale bardzo pmocne i wyrozumiałe dla matek.
[link widoczny dla zalogowanych]
tego samego celu .
Czesc!
Jak już leżałam na porodówce to nie mogłam się nagadać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Widze,ze czesto dziewczyny nie sa doinformowane o temacie.Przede wszystkim- odradzam wstrzykiwanie aquamidu po raz pierwszy.Nie jest on TRWALYM wypelniczem, jedynie dluzej sie wchlania.NAPEWNO. [link widoczny dla zalogowanych] Jestem po dekoloryzacji u dobrego fryzjera - cena:
Smarowałam bliznę contractubexem ( żadnych efektów ) , dermatixem ( żadnych efektów) , cepanem , czyli najtańszym z maści uzyskałam pewną poprawę. tez bym poprosiła o zdjecia jesli mozna A czy taki orbitrek z allegro za 399zł też jest wart uwagi ;D? 607246941 Zerknij na L'OREAL MATRIX - mają dobre kursy (nie reklamuję ale to ich jedyna placówka więc poziom OK). [link widoczny dla zalogowanych]
Mówię Wam nie warto się męczyć, bo samo ściąganie i wycinanie nic nie pomaga. u nas płacisz za zabieg a,nie za czas jaki spędzisz w gabinecie Pamiętaj także o tym,że w czasie głodówki mogą być usuwane różne zanieczyszczenia przez skórę ( u mnie tak było) wtedy może Cię porządnie wysypać,organizm pozbywa się toksyn wszelkimi drogami więc się nie przerażaj jeśli tak będzie.Poza tym pot przybiera przykry zapach i trzeba często się myć bo dezodorantów w tym czasie nie wolno używać. Dla mnie to tez jest dziwne ale lekaz powinien znac skutki uboczne po przedawkowaniu bo to prawie to samo jest nie sadzicie? Dziewczyny wspominałyście o certyfikatach - ty Aga pisałaś o certyfikacie z instytutu Goethego. Ja polecam salon Rulczynski w Katowicach Obsluga przemiła, ceny nieco straszą, ale jestem w stanie zapłacić te 75zł za ekstra fryzurę. zartujesz?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Operowana byłam w Siedlcach w Szpitalu Miejskim przy ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
Najpierw zrobiłam sobie parę pasemek rośniaśniaczem na włosach i jakie wyszły? Ciao,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gdy guma stwardnieje, rozkruszy się i łatwo ją usuniemy. [link widoczny dla zalogowanych] Powodzenia
ja tez dzękuję, jakie to czułe najlepiej jezdzic na najmniejszym obciazeniu czyli zadnym to wtedy nie bedza ci miescie roznac tylko wysmukla ci sie piekne i szczuple uda !!!!!!!!!!!!!!!!! Wierze,ze dostanie ta nastepna umowe, ze wszystko sie zmieni, ze wroca soboty przy winie i swiecach. -----> Dziewczyny, dzieki za Wasze wpisy - uspokoilyscie mnie Uwielbiają warzywa. [link widoczny dla zalogowanych]
Obawa związana z warunkami przyjścia na świat często pierwszego dziecka to nie histeria. Na pewno sie jeszcze odezwe Faktem jest że najprawdopodobniej osoba , która to miała pewnie nie mogła wstać z łóżka( tylko pytanie czemu). daj spokoj, poszlam do berendowicz kublin jako modelka, za darmo mnie mieli sciac, liczylam ze fajny fryz bede miec a tu zonk! forum umarło ?? Teraz nie wiem co dalej. a mnie nie chodziło o domysły tylko o fakt, że gwiazdom sprawia wielką trudność przyznanie się do poprawienia czegokolwiek choć uważają to niby za coś normalnego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyszło super, jestem bardzo zadowolona, pełen profesjonalizm, gorąco polecam!
Polecam pierogi ze szpinakiem i Fetą!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
i wtedy uznam ze to miłość


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gry do pobrania Strona Gwna -> Pene wersje PC Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin